محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

مارکتینگ
محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

محمد کاظمی
مدیر مارکتینگ و فروش خدمات تخصصی آزمایشگاهی فناوری بن یاخته های رویان
این سایت به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات و خدمات جدید بیوتکنولوژی که در کشور عزیزمان در حال تولید و انجام است، ایجاد گردیده است همچنین در این سایت با مطالب مارکتینگ و فروش نیز آشنا خواهید شد.
شماره تماس: 09194060664

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

هرم مزلو یا هرم مازلونامی توسط آبراهام هارلد مزلو، روان‌شناس  آمریکایی ایجاد گردید، که بیش‌تر برای نظریه سلسله مراتب نیازهای انسانی یا همان هرم مزلو شناخته می شود مزلو در سال ۱۹۵۴ کتابی به نامانگیزه و شخصیت را نوشت و در این کتاب نظریه‌ی سلسله مراتب نیازهای انسان را مطرح کرد. این هرم نیازهای انسان را به ترتیب بر اساس:نیازهای جسمانی یا زیستی، نیازهای امنیتی، نیازهای اجتماعی، نیازهای احترام و نیازهای خودشکوفایی بررسی می کند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۳
محمد کاظمی

الگوی تحلیل PESTLE به سازمان‌ها کمک می‌کند که متوجه شوند برای انجام تحلیل در محیط به چه مواردی نیاز است. در اینجا به مواردی که در تحلیل بازار باید به آن توجه شود اشاره شده است:
عوامل سیاسی:
سیاست‌های تجاری؛
تغییرات در دولت؛
رهبری سیاسی؛
فشارهای خارجی؛
تعارض‌ها در فضای سیاسی.
عوامل اقتصادی:
درآمد قابل مصرف؛
سطح بیکاری؛
منابع مالی؛
نرخ سود؛
تعرفه‌های تجاری؛
نرخ تورم؛
روند‌های تجارت خارجی؛
مسائل مالیات عمومی؛
تغییرات مالیات برای محصولات یا خدمات خاص؛
وضعیت و روندهای اقتصاد منطقه‌ای و جهانی
عوامل اجتماعی: 
عواملی قومی/مذهبی؛
مسائل اخلاقی؛
الگوی خرید مشتری؛
تغییر در جمعیت؛
مردم‌شناسی؛
سلامت؛
تفکرات و نگرش‌های مشتری‌ها؛
دیدگاه‌های رسانه‌ها؛
تغییرات در قانون که بر روی عوامل اجتماعی تأثیر می‌گذارد؛
تغییر در سبک زندگی؛
تمایل به برندها؛
آموزش؛
عوامل تکنولوژیک:
توسعه‌ی تکنولوژیک؛
تحقیق و توسعه؛
روندها در پیشرفت‌های جهانی تکنولوژی؛
تکنولوژی‌های مرتبط؛
قوانین حوزه‌ی تکنولوژی؛
دسترسی به حوزه‌ی تکنولوژی؛
روندهای خرید مشتری؛
مالکیت معنوی و قوانین آن؛
میزان بلوغ یک تکنولوژی؛
فناوری اطلاعات؛
ارتباطات.
■ عوامل محیطی:
بوم‌شناختی؛
مسائل محیطی
بین‌المللی؛
 تغییرات در آب وهوا و دما
 قوانین مربوط به آلودگی و بازیافت
 مدیریت مواد زائد
■ عوامل قانونی:
قوانین استخدام؛
حفاظت از مشتری؛
مقررات خاص صنعت؛
مقررات رقابت؛
قوانین حاکم بر بازار داخلی؛
قوانین آینده؛
بندهای قانون‌گذاری و فرایندهای آنها؛
مقررات محیطی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۰
محمد کاظمی

در اوایل سال ١٣٨٧ برنامه انجماد و ذخیره‌سازی خون محیطی به منظور خدمات‌رسانی به بیمارانی که مبتلا به بیماری های: مولتیپل میلوما، لنفوم هوچکین، لنفوم نان‌هوچکین، آنمی آپلاستیک، لوسمی حاد لنفوئیدی، آنمی‌ سلول‌داسی‌شکل و... به‌طور رسمی در پژوهشگاه رویان آغازشد و از سال ١٣٩٦ این خدمات توسط شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان و در سطحی وسیع در سراسر کشور در حال ارائه است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۱
محمد کاظمی

آمیخته بازاریابی  به مجموعه‌ ابزارهای قابل کنترل بازاریابی گویند که شرکت با در هم آمیختن آنها سعی در پاسخگویی به بازار هدف می نماید. به عبارت دیگر آمیخته بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهایی است که شرکت می تواند با انجام آنها میزان تقاضای محصولاتش را افزایش دهد. آمیخته ی بازاریابی به چهار دسته کلی تقسیم ‌بندی می شود:
  1. محصول (product): کالا یا خدمتی که شرکت به بازار عرضه می نماید و می بایست در آن عوامل زیر مد نظر قرار گیرد :
  • تنوع محصول
  • طراحی
  • کیفیت
  • نام تجاری (برند)
  • ابعاد و بسته بندی
  • خدمات قبل، حین و پس از فروش، مرجوعی و گارانتی
  •  قیمت (price): مبلغی که شرکت در قبال محصول از مشتری طلب می کند. در خصوص قیمت موارد زیر می بایست مورد توجه قرار گیرد :
  • لیست های قیمت
  • تخفیف های فروش
  • زمان پرداخت
  • نوع تسویه و اعتبار مشتریان
  1. مکان عرضه یا توزیع(place) : کلیه افراد و سازمانهایی که در فرآیند ارائه کالا یا خدمات از محل شرکت شما به دست مصرف کننده نهایی نقش دارند را شامل می شود :
  • کانالهای توزیع
  • نحوه حمل کالا و بسته بندی در زمان حمل
  • محل عرضه کالا
  • جورچینی کالا
  • انواع پایانه (نقطه) فروش یا P.O.S
  1. ترویج (Promotion) : کلیه اقداماتی که سازمان برای افزایش میزان خرید یک یا همه گروههای هدف (شامل واسطه های فروش و مصرف کنندگان نهایی) بکار می برد که در آن باید به موارد زیر توجه نمود:
  1. تبلیغات
  1. پیشبرد فروش
  1. فروشندگی شخصی
  1. بازاریابی مستقیم
  1. روابط عمومی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۹
محمد کاظمی

آزمایشگاه تخصصی HLA بانک خون بند ناف رویان، به منظور تعیین شاخص‌های HLA نمونه‌های سلول‌های بنیادی خون بند‌ناف فعالیت خود را از سال ١٣٨٩ در مجموعه شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان آغاز نموده است و در جهت اخذ نمونه از خارج از شرکت و تشخیص‌های درخواست شده در سال ١٣٩٤ موفق به اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران شده است. در حال حاضر این آزمایشگاه با در اختیار داشتن پرسنل فنی مجرب در زمینه HLA Typing و همچنین استفاده از تجهیزات کامل به‌روز دنیا، توانسته به عنوان بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه HLA در کشور فعالیت نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۲۴
محمد کاظمی

پرده آمنیوتیک داخلی‌ترین لایه مجاور مایع آمنیوتیک و جنین می‌باشد. ضخامت آن بین ٠,٠٢mm تا ٠.٥mm می‌باشد و از لایه سلول‌های اپیتلیومی، غشاء پایه، لایه متراکم کلاژنی، لایه سلول‌های شبه فیبروبلاستی و لایه اسفنجی تشکیل می‌شود که از ویژگی‌های پرده آمنیوتیک می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
  • غنی از فاکتورهای رشد و سایتوکین‌هایی که منجر به اپیتلیال سازی می‌شود.
  • دارای خواص ضد میکروبی و ویروسی بوده، سبب کاهش عفونت در موضع زخم می‌شود.
  • با خاصیت ضد التهاب مانع تشکیل اسکار به دنبال ترمیم زخم می‌شود.
  • ماتریکس مناسبی را برای مهاجرت و تکثیر سلول‌ها فراهم می‌آورد.
  • سبب کاهش درد در محل زخم می‌شود.
  • از ایمنی زایی پایینی برخوردار است، لذا توسط افراد دفع نشده و به سادگی پذیرفته می‌شود.  


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۴
محمد کاظمی