محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

مارکتینگ
محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

محمد کاظمی
مدیر مارکتینگ و فروش خدمات تخصصی آزمایشگاهی فناوری بن یاخته های رویان
این سایت به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات و خدمات جدید بیوتکنولوژی که در کشور عزیزمان در حال تولید و انجام است، ایجاد گردیده است همچنین در این سایت با مطالب مارکتینگ و فروش نیز آشنا خواهید شد.
شماره تماس: 09194060664

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۳ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تکانش

قانون اول نیوتن می گوید اگر جسمی ساکن باشد و هیچ نیرویی بر آن اثر نگذارد آن جسم تمایل دارد به حالت سکون خود ادامه دهد و اجسام متحرک نیز در این حالت تمایل به حرکت دارند. وقتی اثر مرکب، اثر موجی و تبدیل عادات بد به عادات خوب در زندگی ما آغاز شود، این همان نیرویی است که باعث حرکت ما می شود.
با ایجاد تکانش ما دیگر جسم ساکن نیستیم و تمایل به حرکت داریم و فیزیک و طبیعت هم به ما کمک می کنند تا بیشتر و بیشتر حرکت کنیم و آسان تر و روان تر به هدف نزدیک شویم. برای شکستن اینرسی انرژی زیادی لازم است ولی وقتی به تکانش مناسب برسیم، دیگر شکست ناپذیر خواهیم شد و خیلی سخت متوقف می شویم.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۲۰:۳۲
محمد کاظمی

  1. تحقیقات و بررسی بازار
  1. شناسایی بازارهای هدف و بخش بندی بازارهای هدف و شناسایی بهترین روش‌های دسترسی به آن‌ها
  1. تدوین استراتژی‌های بازاریابی برای رسیدن به اهداف بازاریابی 
  1. طراحی کمپین های تبلیغاتی و بودجه بندی آن‌ها
  1. نظارت و انجام هماهنگی‌های لازم برای تولید محتوای مناسب جهت بروشور ها و بنر ها و قرار گیری در شبکه های اجتماعی و...
  1. طراحی استراتژی رسانه‌های اجتماعی
  1. شرکت در همایش‌ها، کنفرانس‌ها و جلسات فروش
  1. نظارت بر روند اجرایی کمپین‌ها 
  1. نظارت بر بودجه هزینه شده در کمپین‌ها
  1. بررسی و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۰۰:۰۱
محمد کاظمی

خون بندناف خونی است که پس از تولد در بندناف و جفت باقیمانده و دور ریخته می‌شود. این خون غنی از سلول‌های بنیادی است. سلول‌های بنیادی خون بندناف همانند سلول‌های بنیادی خون ساز مغز استخوان به سلول‌های زیر تقسیم می‌شوند:
  • گلبول های قرمز، که اکسیژن را به تمام بدن حمل می‌کنند
  • گلبول های سفید، که در سیستم ایمنی فعالانه شرکت دارند
  • پلاکت‌ها که به انعقاد خون کمک می کنند
همچنین این سلول­ ها قادر به ساخت انواع سلول‌های دیگر و ترمیم و نگهداری سلول‌ها در هنگام جراحت هستند. بنابراین با ذخیره سازی این سلول ها، همواره منبعی غنی از سلول ­های بنیادی خون­ساز را در اختیار داریم که این سلول­ ها می­توانند در بیماری­ هایی که منشاء خونی داشته و اختلال در فعالیت مغز استخوان و سیستم ایمنی تلقی می شوند مورد استفاده قرارگیرد. در دسترس بودن، کاهش احتمال رد پیوند، کاهش خطر آلودگی و شانس یافتن نمونه با تطابق ژنتیکی از مهم­ترین جنبه­ های اهمیت ذخیره­ سازی خون بند ناف می­ باشد. روز 15 نوامبر به عنوان روز جهانی خون بند ناف در سراسر دنیا جشن گرفته می شود.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۷ ، ۱۵:۵۹
محمد کاظمی

آمازون اولین فروشگاه بدون فروشنده خود را در شهر سیاتل آمریکا به روی عموم باز کرد. در این فروشگاه خریداران از انتخاب تا پرداخت پول کالا را خودشان انجام می دهند. دوربین های نصب شده در سقف فروشگاه و حسگرهای الکترونیک، هر خریدار را تشخیص داده و متوجه می شوند که چه کالاهایی را انتخاب کرده و هنگام خروج نیز پول کالا از کارت اعتباری خریدار برداشته می شود.

 
 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۰۶
محمد کاظمی

بازاریابی ایمیلی یاایمیل مارکتینگ یکی از انواع بازاریابی است که گاه به عنوان ابزاری برای بازاریابی مستقیم و گاه برای بازاریابی انبوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در میان ابزارهای مختلفی که در یک کمپین تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان ایمیل مارکتینگ را یکی از ارزان‌ترین ابزارهای تبلیغاتی دانست. یکی از برنامه های ارسال انبوه ایمیل mailchimp می باشد. mailchimp یک سیستم پیشرفته و یک برنامه تحت وب می باشد که یک نسخه رایگان برای ارسال ایمیل به صورت انبوه در اختیار  شما می گذارد. شما با این برنامه می توانید لیست ایمیل خود را مدیریت نمایید. کمپین های متنوع بدون فیلترهای اسپم بسازید و از آن ها گزارش دریافت نمایید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۱:۱۸
محمد کاظمی

فرمول خوش شانسی
خورشید شانس همواره در آسمان می درخشد و هر کس باید بجای رفتن زیر سایه به آسمان نگاه کند و بگذارد پرتویی از شانس بر او بتابد.
ما اگر حداقل امکانات را داریم باید بدانیم خوش شانس هستیم و همواره در معرض شانس ها. 
فرمول شانس اینگونه است:
شانس= آمادگی + نگرش + فرصت + اقدام
و بر اساس این فرمول است که هر کسی در زندگی می تواند خوش شانس باشد. اگر آمادگی داشته باشیم یعنی بهبود مهارتها، آماده سازی مداوم خودمان، دانش، تخصص، ارتباطات پس گام اول خوش شانسی را داریم و می توانیم از امکانات بهره برداری کنیم. اگر ما نگرش صحیح داشته باشیم یعنی موقعیت ها را بسنجیم و شرایط را درک کنیم این گام دوم خوش شانسی ماست. اگر در هر زمان از فرصت ها استفاده کنیم و فرصتها را بشناسیم و بهره برداری کنیم و در زمان لازم اقدام نماییم این خود شانس است و این ۴ گام است که همه ما را خوش شانس می کند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۴:۳۳
محمد کاظمی

۱. خودآگاهی
 برای پیشرفت خود، باید از احساسات واقعی‌تان آگاه شوید. اگر شما احساسات‌تان را ارزیابی کنید، می‌توانید آنها را مدیریت کنید. عناصر اصلی این خود آگاهی عبارتند از:
-آگاهی نسبت به احساسات یعنی توانایی شما برای تشخیص احساسات خودتان و تاثیری که روی شما می گذارد.
-اعتماد به نفس یعنی اطمینان نسبت به ارزش‌ها و توانمندی‌های‌ خود
۲. خودگردانی
هنگامی که احساسات بر شما مستولی می‌شوند، اغلب توانایی کنترل کمی دارید. هرچند شما می‌توانید با استفاده از چند تکنیک احساسات منفی مانند خشم، اضطراب یا افسردگی را کنترل کنید، چند مورد از این تکنیک‌ها عبارتند از بازسازی یک وضعیت و دادن جوی مثبت‌تر به آن، پیاده‌روی طولانی، خودگردانی شامل موارد زیر می‌شود:
- خویشتنداری یعنی مدیریت امیال مخرب.
– قابل اعتماد بودن یعنی حفظ استانداردهای درستکاری و صداقت.
– درستکار و باوجدان بودن یعنی بر عهده گرفتن مسئولیت عملکرد‌تان.
– سازگاری یعنی مدیریت تغییرات با انعطاف‌پذیری.
– نوآوری یعنی پذیرا بودن در برابر هر ایده‌ی جدیدی.
۳. انگیزه
ایجاد انگیزه در خودتان جهت دستیابی به هر موفقیتی، مستلزم اهداف مشخص و داشتن یک نگرش مثبت است. اگرچه شما ممکن است ذاتا میل به نگرش مثبت یا منفی داشته باشید، اما می‌توانید با تلاش و تمرین یاد بگیرید که مثبت‌تر فکر کنید. انگیزه متشکل است از:
– محرکی برای دستیابی یعنی کوشش مداوم شما برای رسیدن به استاندارد تعالی یا بهبود آن.
– تعهد یعنی به معنای هماهنگی با اهداف گروه و یا سازمان است.
– نوآوری یعنی آماده کردن خودتان برای استفاده از فرصت‌ها.
– خوش‌بینی یعنی پیگیری دائمی اهداف با وجود موانع و پس‌روی‌ها.
۴. همدلی
توانایی تشخیص این‌که سایر آدم‌ها چه احساسی دارند یا به عبارتی همدلی، برای موفقیت در زندگی و کارتان مهم است. هر‌ چه‌قدر در تشخیص احساساتی که پشت سیگنال‌های آدم‌ها قرار دارد، ماهرتر باشید، بهتر می‌توانید سیگنال‌هایی را که خودتان به آدم‌ها می‌فرستید، کنترل کنید. فردِ دارای این ویژگی در موارد زیر نسبت به سایرین برتری دارد:
– سمت و سوی خدمات یعنی پیش‌بینی، شناسایی نیازهای مشتریان و برآورده کردن آن‌ها.
– کمک به رشد دیگران یعنی سنجش آن‌چه دیگران برای پیشرفت نیاز دارند و تقویت توانایی‌های آن‌ها.
– ایجاد تنوع یعنی پرورش فرصت‌ها از طریق آدم‌های گوناگون.
– آگاهی سیاسی یعنی درک جریان عاطفی یک گروه و روابط قدرت.
– درک دیگران یعنی تشخیص احساسات پشت نیازها و خواسته‌های دیگران.
۵. مهارت‌های اجتماعی
توسعه‌ی مهارت‌های فردی به منزله‌ی موفقیت در زندگی و کارتان است. در جهان امروز، همه‌ی آدم‌ها دسترسی فوری به دانش فنی دارند. بنابراین، “مهارت‌های انسانی” حالا حتی مهم‌تر هستند به این دلیل که برای درک بهتر، همدلی و مذاکره با دیگران در یک اقتصاد جهانی باید هوش هیجانی بالایی داشته باشید. مفید‌ترین مهارت‌ها عبارتند از:
– نفوذ یعنی داشتن تاکتیک‌هایی برای قانع کردن آدم‌ها.
– برقراری ارتباط یعنی ارسال پیام‌های واضح و روشن.
– رهبری یعنی الهام‌بخش بودن و هدایت گروه‌ها و آدم‌ها.
– کاتالیزور تغییر یعنی شروع یا مدیریت تغییر.
– مدیریت مناقشات یعنی درک اختلافات، گفت‌وگو در مورد مشکلات و حل آن‌ها.
– ایجاد پیوند بین آدم‌ها یعنی شکل دادن و پرورش روابط ابزاری.
– تشریک مساعی و همکاری یعنی کار کردن با دیگران برای رسیدن به اهداف مشترک.
– توانایی‌های تیمی یعنی ایجاد هم افزایی گروهی برای پیگیری اهداف جمعی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۳
محمد کاظمی




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۲۹
محمد کاظمی

پیت استاپ (Pitstop)
پیت استاپ به یک نوع توقف در رشته های موتور اسپرت می گویند. فرآیند پیت استاپ در رشته‌های مختلف موتوراسپرت شامل سوخت‌گیری، تعویض تایرها، تنظیمات و رفع مشکلات مکانیکی، تعویض راننده و در برخی موارد توقف اجباری به عنوان جریمه‌ی رانندگی غیرمجاز است. در پیت استاپ شاهد آن هستیم که چطور 14 مکانیک با کار تیمی فوق العاده خود در کمتر از 3 ثانیه هر چهار چرخ ماشین را تعویض می کنند. عملکرد اعضای تیم در پیت استاپ به‌قدری مهم است که می‌تواند استراتژی کلی مسابقه را درگرگون کند و نتیجه برد یا باخت را برای یک کمپانی رقم بزند. در حال حاضر رکورد سریع‌ترین پیت استاپ تاریخ فرمول یک در اختیار تیم ویلیامز است. مکانیک‌های این تیم در گرن پری آذربایجان سال 2016، تایرهای خودروی فلیپه ماسا را در زمان ۱.۸۹ ثانیه تعویض کردند. کار تیمی مهمترین عامل موفقیت در هر کسب و کار می باشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۷ ، ۰۹:۴۱
محمد کاظمی