محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

مارکتینگ
محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

محمد کاظمی
مدیر مارکتینگ و فروش خدمات تخصصی آزمایشگاهی فناوری بن یاخته های رویان
این سایت به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات و خدمات جدید بیوتکنولوژی که در کشور عزیزمان در حال تولید و انجام است، ایجاد گردیده است همچنین در این سایت با مطالب مارکتینگ و فروش نیز آشنا خواهید شد.
شماره تماس: 09194060664

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ماتریس آنسفansoff matrix

پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۰ ب.ظ

ماتریس آنسف برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ در مجله هاروارد بیزنس ریویو انتشار پیدا کرد.این ماتریس راه حل های ساده و سریع را به منظور رویکرد استراتژیک به رشد ارائه داد. ماتریس آنسف دارای دو بعد محصول و بازار می باشد که از تقارن آن ها چهار گزینه استراتژیک برای مدیران ایجاد می شود.

  • محصول فعلی در بازار فعلی : رسوخ در بازار (markert pentration)
  • محصول فعلی در بازار جدید : توسعه بازار (market development)
  • محصول جدید در بازار فعلی : توسعه و تنوع محصول (product development)
  • محصول جدید در بازار جدید : توسعه ناهمگون (conglomerate diversification)
  • هریک از خانه های ماتریس آنسف یا شبکه محصول بازار درصدی ریسک و مخاطره با خود دارد.چسبیدن به محصول فعلی در بازار فعلی دارای کمترین ریسک و مخاطره است،زیرا شما عملکرد محصول را می دانید و بازار را خوب می شناسید.با وجود این،در صورتی که به بازار جدید با محصول فعلی یا توسعه ی  محصول جدید در بازار فعلی مبادرت کنید،خودتان را در معرض مخاطرات جدیدی قرار داده اید. استراتژی توسعه ی بازار از استراتژی توسعه ی محصول، ریسک کمتری دارد.با رفتن به خانه ی بازار جدید و محصول جدید افزایش این مخاطرات حتی بیشتر هم می شود و به بالاترین سطح خود می رسد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۵
محمد کاظمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی