ارتباط با مشتری CRM
پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ
در دنیای رقابتی امروز بقاء و موجودیت هر کسب و کاری وابسته به وجود مشتریانی است که مایل به خرید محصولات یا خدمات ما هستند. یکی از کانال های دریافت بازخورد یا نظرخواهی از مشتریان حضوری صندوق انتقادات و پیشنهادات می باشدکه باید در دسترس مشتری باشد. این عکس رو امروز از یکی از بیمارستان های شهر تهران گرفتم صندوق در گوشه ای از بیمارستان و غیر قابل دسترس بود انقدر غیر قابل دسترس، که مشتریان فکر کردند صندوق کمک به بیماران است و داخل آن پول ریخته اند 😊
۹۷/۰۹/۲۲