محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

مارکتینگ
محمد کاظمی مدیر مارکتینگ

محمد کاظمی
مدیر مارکتینگ و فروش خدمات تخصصی آزمایشگاهی فناوری بن یاخته های رویان
این سایت به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات و خدمات جدید بیوتکنولوژی که در کشور عزیزمان در حال تولید و انجام است، ایجاد گردیده است همچنین در این سایت با مطالب مارکتینگ و فروش نیز آشنا خواهید شد.
شماره تماس: 09194060664

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

ماتریس آیزنهاور eisenhower matrix

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ب.ظ

ماتریس آیزنهاور ابزار ساده‌ای برای اولویت‌بندی کارها و مدیریت زمان است. با شناخت ماتریس آیزنهاور می‌آموزیم که چگونه از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشیم.
ماتریس آیزنهاور به چهار گروه زیر تقسیم می شود:
مهم فوری
مهم ولی غیر فوری
غیر مهم ولی فوری 
غیر مهم و غیر فوری 
5 نکته مدیریت زمان در هنگام کار با ماتریس آیزنهاور:
1. قرار دادن کارهایی که باید انجام دهید در یک لیست، ذهن شما را آزاد می کند. اما همیشه اول از خودتان بپرسید چه کاری ارزش انجام دادن دارد. 
2. سعی کنید خودتان را به بیش از هشت وظیفه در هر بخش محدود نکنید. قبل از اضافه کردن یک وظیفه دیگر، اول وظیفه ای را که از همه مهم تر است تکمیل کنید. به یاد داشته باشید: مهم جمع آوری کردن وظایف نیست، تمام کردن آنهاست. 
3. شما همیشه باید هم برای وظایف کاری و هم وظایف شخصی خود تنها یک لیست داشته باشید. به این ترتیب هیچ وقت نمی توانید در مورد انجام ندادن هیچ کاری برای خانواده یا خودتان در پایان روز شکایت کنید.
4.  اجازه ندهید خودتان یا دیگران حواس شما را پرت کنند. اجازه ندهید دیگران اولویت های شما را مشخص کنند. هنگام صبح برنامه ریزی کنید، سپس بر روی وظایف خود کار کنید. 
5. در پایان، از به اتمام رساندن کارهایتان لذت ببرید. در آخر، سعی کنید کارهایتان را زیاد به تعویق نیاندازید، حتی با بیش از حد مدیریت کردن وظایفی که باید انجام دهید.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
محمد کاظمی

نظرات  (۱)

مطلب ما بی دلان از چشم بستن خواب نیست
در به روی آرزوی خام می بندیم ما
پاسخ:

نیست صائب چون شرر ما را به جان دلبستگی

چشم در آغاز از انجام می بندیم ما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی